Saturday, December 15, 2007

Senenin son ayi...

2 hafta once - buralara gore vaktinden azicik erken - lapa lapa kar yagmaya basladi..kartaneleri hem de boyle kocamanindan bir gun ve bir gece araliksiz dusunce, sabah karlar altinda bir Vancouver'da uyandik...Kar ve Noel birbirine cok yakisan bir cift oldugundan herkesin bunu mutlulukla karsiladigina eminim...
Tabi ki kendimizi sokaklara attik...buralarda neredeyse 24/7 yagmur altinda yasayan bizler icin kar tertemiz, bembeyaz ve cok guzel...

...demeye kalmadan yagmurlar basladi ve butun karlar yine geldigi gibi bir gun icinde eriyip gitti...ama en sonunda bu iki haftanin kapanisini gunluk guneslik bir havayla yaptik...kisadan hisse son iki hafta icinde 3 mevsim gorduk Vancouver'da. Bu sure icerisinde bizim evde haril haril Noel partisi icin hazirliklar yapildi...Noel bahane asil amac bir guzel yiyip icmek ve Secret Santa oynamak.
.
Partinin oldugu gun bahsettigim gunesli havaya denk gelince parti pastasini daha bir kac gun oncesinde karlarla kapli balkonumuzda fotograflayabildim :)

4 comments:

  1. yemekler harikulade gozukuyor.. Utanmasam tarif soracagim ama yapacak zaman bile yok :-((

    Iyi bayramlar bu arada.

    ReplyDelete
  2. iyi yillar ve iyi bayramlar tesadufen buldugum sitenizi gezme firsatim oldu bende beklerim bu arada kanada da yasadiginizi gorunce sevindim bende buralarda gocebeyim..
    http://benimmutfagim.net

    ReplyDelete
  3. Gezginin ne zaman nerede kime rastlayacağı belli olmazmış... Bu sefer de sizin sayfaya rastladık...
    Sanırım biraz daha zamanım olunca gelip gezmem gerek...
    Nice mutlu yıllara, gönlünüzce ulaşmanız dileği ile..

    ReplyDelete
  4. Merhaba,
    benim blogda yaptigin yorumla ilgili olarak yaziyorum:
    Yetimhaneye gelirini vermek uzere reklam almak istiyorum bloga. bu konuda kontaga gecebilecegim kimseler taniyorsan bana yardimci olabilir misin?
    cok tesekkur ederim.
    Sevgiler,
    Meltem

    ReplyDelete