Saturday, September 8, 2007

dog days of summer - gocebe kisacik tatilde :)


4 comments:

  1. amaaan amma uzadu bu tatil yahu!!! hadi ama!!! ay ay yoksa aldığınız kuzu yeterince buyudu mu diye kontrole mi gittiniz :(((

    ReplyDelete
  2. Sevgili göç-ebe komşum,
    (Sözcüğe bakarken ikiye de bölünebileceğini, her iki halde de anlamlı olabileceğini düşündüm) Döndüysen eğer, yahut döneceksen yakında, artık Mutfakta Zen'in linklerinde de yer aldığını göreceksin. Böylece ben de senin makro denemelerini izleyebileceğim. Selam olsun Antalya'dan.

    ReplyDelete
  3. burcuuuusss bir daldik ki islere sorma! gocebeyi bile yazamiyorum...

    kuzu meselesine gelince biraz ic karartici biliyorum! ama ne yapayim yemekte sinir tanimiyorum; yoksa sen de mi kuzu yemeyenlerdensin? burada bir suru tanidik kuzulari cok tatli olduklarindan yemiyor...iyi de inegin, sigirin sucu ne? buyuk olmalari mi?

    kuzuyu bulma hadisesi enteresan oldu...simdi buradaki marketlerde hep yeni zellanda lamb'i var ve fiyati da epey pahali - eh heralde o kadar yoldan geliyor di mi?

    ben de bakindim arastirdim vancouver adasinda kuzu yetistiren bir ciftci buldum..ama adam ne kadar satabilecekse o kadar yetistiriyor..aylar hatta 1 sene oncesinden adama parasini vs oduyorsun..kuzu hazir olunca ona neler istedigini soyluyorsun: pirzola, roast, rib etc. o sana hazirliyor sen de gidip aliyorsun...biz bir kuzuyu adada yasayan bir arkadasimizla paylastik...

    isin guzel yonu, dunyanin bir ucundan markete gelen ve ustunde organik yazmiyorsa nasil yetistigini bilmedigin - artik hayvanlari antibiyotiklerle besliyorlar malum :( bir hayvancagiz yerine organik, lokal, lezzetli bir et yiyor olman...hem de ciftciyi desteklemis oluyorsun :)

    iste boyle kuzu hadisesi...

    opuyorum cok!
    duygu

    ReplyDelete
  4. Sevgili Tijen,

    Ben de eskiden butun hafta Radikal'deki yazilarini beklerdim, simdi Mutfakta Zen'i takip ediyorum. Uzun yillar icerisinde kitaplarindan, yazilarindan cok seyler ogrendim. o yuzden gocebeyi begenmen beni ayrica mutlu etti :)
    cok tesekkurler!
    duygu

    ReplyDelete