Wednesday, September 21, 2005

CENNETE DUSTUM :o)

2 gundur bizim ev ahalisine ve dost meclisine bir seyler oluyor..

pazar gecesinden hafta ici ne pisirsem diye dusunurken Burcu Sali gunu icin ben yemek yapayim sizde yeriz deyiverdi (bizde yiyoruz cunku bizim ev sanirim onunkinden 3 mt kare!!! felan daha buyuk!!!) tabii ben bu teklife hemen atladim..Sali gunu is cikisi (hey millet hemen heyecanlanmayin henuz hala is ariyorum- bu sadece 10 gunluk bir free lance proje) burcuya gittim..yemekleri ondan bize birlikte getiririz diye konusmustuk..iceri girer girmez aman allahim bu bu yoksa bu patlican mi..butun ev nefis kokuyordu!!! bu arada burcusun eli inanilmaz lezzetlidir..ustelik yaptigi herseyi cok da pratik yapiverir..(biraz ona benzesem..ben bir sey pisirdigimde mutfak savas alanina donuyor sanki danimarka kralicesi onuruna 100 kisilik davet var gibi evdeki butun catal bicaklar kirleniyor!!!) menumuz Kozlenmis patlican tavasi (tarif portakal agacindan burcu extradan maydanoz ve kozlenmis dolmalik kirmizi biber de ekledi) , nohutlu pilav ve yalanci tavuk gogsuydu..tam yeme de yaninda yat!

yemekleri eve getirdik..ben masayi kurarken burcu yemegin sarimsakli yogutlu sosunu hazirladi..sonra tavada urfadan gelen aci salcamizla biberimizi de kizdirdik..sonra tabaklara servis yaptik..ama burasi cok komik oldu...cunku barisla sezer hangi tabakta daha fazla yemek oldugu konusunda inatlasip durdular!!! ikisi de bi agizdan "bak burcu ona bir gıdım daha fazla koyarsan konusmam bi da" diye bagrinip durdular...



soonra hep birlikte afiyetle yemegimizi yedik..bir kucucuk parca kalmadi valla ;o) o kadar nefisti..sonrasinda da "KORO" isminde super bir fransiz filmi izledik..sinemalarda oynarken kacirdiysaniz dvd'sini mutlaka izlemelisiniz..hem gercek bir hikayeye dayaniyor hem de cok ic isitan bir film...


Sali aksaminin zahmetsiz yemek keyfinin tadi damagimdaydi ki bugun Baris beni isten aldiktan sonra bombayi patlatti: "kuru patlican dolmasi yapiyorum aksama"...NASIII YANIIII!!!! butun gun de aksama ne yapsam diye dusunmusum en yaratici ispanak gelmis aklima! ustelik laf aramizda sanirim soguk almisim, uzerimde garip bir halsizlik vardi butun gun..beyim mujdeyi verince degmeyin keyfime..eve vardigimizda ben dunden tembelik yapip biraktigimiz bulasiga giristim..baris da dolma icini hazirlamaya koyuldu. Sonrasiiiii:

9 comments:

  1. I can't read your post, but I can eat your food!

    ReplyDelete
  2. Iyiki ac degilim Allahım,bu manzaralarla ne yapardım yoksa!:)Yazılarini cok seviyorum Duygu.Iyiki gelincik tarlası Burcu'muz link koymus.Mutlu gunler dilerim.

    ReplyDelete
  3. Valla ne diyeyim, kendinize iyi bakıyosunuz oralarda. Bu blog iyi oldu, iyi midir, mutlu mudur diye düşünmeye kalmadan, pat, herşey önümüzde. Barış'ı ayrıca takdir ettim, bazıları yumurta bile kırmaktan acizken kalkıp bir de kuru patlıcan dolması yapmak, her erkeğin harcı değil. Tebrik ediyorum!

    ReplyDelete
  4. canim duygucum gunlerdir gocebeye girip hayal kirikligi icinde kapatiyordum bilgisayari.artik elmali kekini (her ne kadar coook begensemde) gormekten gina gelmisti.ama bugun birde baktim ki yeni haberler var senden.anladigim kadariyla ikimizinde hayatini burcular ve kocalarimiz kurtariyor.orcunda dun aksam beni mutfaga sokmadi ve muhtesem yemekler yapti.ne iyi etmisiz de evlenmisiz degil mi canimcim?barisin ellerine saglik diyor ikinizi de cooook opuyorum.

    ReplyDelete
  5. BENIM RESMIMI KALDIRIP YEMEK RESIMLERI KOYMUSSUN :P:P:P:P

    BARBAR

    ReplyDelete
  6. senin resmin arsive gitti otomatik ;o)))))

    ReplyDelete
  7. merhaba cnm,
    erkekler yemek yapmazlarsa olmaz ,benimki de yapıyo. Eee ne demişler,hayat müşterektir:)
    DEĞİL Mİ?;)

    ReplyDelete
  8. Yemek resimleriniz super valla hayatimizda o kadar cok ortak nokta var ki, sadece benim bi colun ortasinda olmam hayatlarimizi boluyor :)
    senin bu blogger isi benimde hosuma gitmeye basladi sanirim yakinda bende baslayacagim umarim kusura bakmazsin. su yemek meseleleri acilmisken bizde burada aksamlari toplanip 3-4 kisi bi yerde yemek yapiyoruz. Ama ben sanliyim cunku bizim arkadaslardan biri F&B manager ve super yemekler yapiyo. kizlardan biride ona yardim ediyo, eh bulasiklarda bana kaliyo... anlayacagin bu isten pek anlamiyorum. ama ogreniyorum. gecen 45cm lik hamur baligi vurduk onu pisirdik, nasil tazeydi anlatamam. :) sanirim ben yazmaya simdiden basladim. :) en iyisi kendime bi blog acayim.

    ReplyDelete
  9. Merhaba Patlıcanlar nefis gözüküyor. Yaptığınız Elmalı Kek i denedim güzel oldu. Bende bloguma sizi beklerim. Sevgiler. Derya...

    ReplyDelete