Tuesday, August 16, 2005

İste Basladim!

Ne zamandır kendi kendime Duygu dünyanın bir ucundasın ve buradaki hayatını ilerde sana anımsatabilecek hic bir sey yapmıyorsun diye söyleniyordum..Şüphesiz ki biiiir sürü fotoğraf çekiyorum (digital teknoloji sağolsun) ama yine de Vancouver'da birinci senemi geride bırakırken baktığım hiç bir resim zamanında yazıya dökmediğim hislerimin, fikirlerimin, yaşadiklarımın, öğrendiklerimin yerini tutmuyor..ama artık bu blog sayesinde dünyanın diğer ucundaki tüm dostlarımla gün be gün yaşadıklarımı, aklımdan geçenleri, buralı olmayı, uzakta olmayı - kendi tabirimle göçebe hayatımı - paylaşabilecegim.
o zaman ne diyelim...
hoşgeldiniz ve hoşgeldim :o)

9 comments:

  1. dunyanin en guzel gocebesi ne iyi yaptin valla hergun heyecanla bekleyecegim yeni yazilarini.belki birazcik olsun yanimizda hissederiz seni.okurken sizin evde, oturma odasindaki ikili koltukta oturdugumuzu ve annenin muhtesem pastasini yerken konustugumuzu hayal edecegim.sen heyecan icinde anlatirken ben dikkatle dinleyecegim.canim cooooooook opuyorum.

    ReplyDelete
  2. Hayırlı olsun efendiiim!Güzel yazılarınızın müdavimi olacağımızdan eminim...

    ReplyDelete
  3. Selam,

    biliyormusun duygucum yazdiklarini okurken kendimden o kadar cok sey gordum ki, bu zamana kadar fark edemedigim o kadar cok sey var ki. senin satirlarini irdelerken fark ettim ki ayni seyleri yasiyoruz. sen 4 sene once kim derdi diyorsun... Ben 1 sene once diyorum. kim derdi benim UAE de bu sekilde yasayacagimi. yine senin dedigin gibi yillarca hep yurt disinda yasamayi bekledim ama o an gelince de bir sonraki hamleyi dusunmeye basladim. Artik kafama gore yasiyorum, aklima esse 1 gunde kitalar arasi bile ucarim ;) keske hep beraber tekrar istanbulda tekrar ayni gunleri yasasak. Kimbilir belki gunun birinde yine bi yerlerde hayatlarimiz kesisir.
    benden de sana bu kadar. sizi cok seviyorum, yaban ellerde kendinize iyi bakin.
    Mehmet Akdeniz
    Abu Dhabi, U.A.E.

    ReplyDelete
  4. Hoşgeldin Duygu's,
    Artık yakın takipteyiz ona göre!

    ReplyDelete
  5. hoşgeldin..
    ben severim uzak hikayeleri...
    uzaktan gelenleri..
    sevgiler,

    ReplyDelete
  6. Yakisikli ortalamani artirayim
    :)
    robert

    ReplyDelete
  7. hepinize çook teşekkür ederim..ben de yazilarinizi büyük merakla takip ediyorum :)
    duygu

    ReplyDelete
  8. cok da iyi yaptin!
    siki takipteyim:=))

    nur

    ReplyDelete